Hjelp til innlogging
Hvordan fungerer innlogging med mobilnummer?
Innlogging med mobilnummer gjør at du slipper å huske brukernavn og passord. Du logger inn på følgende måte:
- Skriv inn mobilnummeret ditt i feltet hvor det står "Mobilnr" og klikk på knappen merket "Logg inn"
- Du mottar en SMS med en kode
- Skriv inn koden i det tomme feltet hvor du tidligere skrev inn mobilnummerer, og klikk på knappen merket "Bekreft kode"
Koden du får tilsendt er tidsbegrenset og må brukes innen 15 minutter. Koden kan kun brukes en gang.
Jeg får ikke noen SMS eller får bare en feilmelding
Hvis du ikke får noen SMS eller får feilmelding om at mobilnummeret ditt ikke er registrert, så hjelper vi deg å få dette på plass.
Send oss en e-post med ditt navn og mobilnummer til support@coptikk.no eller ring oss på 47453724 mandag til fredag mellom kl 11.00 - 13.00
Jeg har ikke handlet her før
Hvis du ikke har handlet her før må du registrere deg før innlogging med mobilnummer vil fungere. Du kan registrere deg på 3 måter:
- Finne kontaktlinsene du vil kjøpe og registrere deg når du avslutter kjøpet
- Registrer deg på vår registreringsside
- Besøk din lokale c)optiker så hjelper de deg med registreringen
Jeg er vant til å logge inn med e-postadresse og passord
Vi har gjort det enklere for deg å logge inn og endret til innlogging med mobilnummer.
Skriv inn mobilnummeret ditt i feltet hvor det står "Mobilnr" og klikk på knappen merket "Logg inn". Du får da en kode tilsendt med SMS som du skriver inn i det nye feltet som kommer frem.
Hvis du ikke får noen SMS eller får feilmelding om at mobilnummeret ditt ikke er registrert, så hjelper vi deg å få dette på plass. Send oss en e-post med ditt navn og mobilnummer til support@coptikk.no eller ring oss på 47453724 mandag til fredag mellom kl 11.00 - 13.00
Har du ikke mobiltilgang er det mulig å logge inn med mobilnummeret og passord her (skriv inn mobilnummeret som brukernavn):